בלוגס

איך לגרום לגולשים בדף נחיתה או אתר
לרצות להישאר ובסוף להשאיר פרטים

יכול להיות אלף סיבות למה גולשים שנמצאים בדף נחיתה או באתר תדמית ישארו בו וירצו להשאיר פרטים, אני הולך לתת לכם כאן במתנה כמה שיטות שעזרו לי ויעזרו לכם למנוע נטישה של ליד פוטנציאלי, ולגרום לגולשים להפוך לליד חם ולהשאיר פרטים

מסך פתיחה ממגנט

קודם כל נדאג למסך פתיחה מרשים, אחד הדברים שגורמים לגולשים להסתקרן ולרצות לראות עוד מה יש בדף או באתר תדמית, זה מסך פתיחה שנראה טוב ונותן ערך בשנייה ומראה שיש פה מותג רציני, תדאגו לעיצוב שלו, לבנייה של התוכן שלו, ולערך שיתאים לקהל היעד שלכם.

ערך בחינם

משהו ששמתי לב שעובד המון לאתרים ודפי נחיתה, זה הצגה של ערך במתנה, זה יכול להיות מדריך, קורס דיגיטלי, חוברת או מאמרים שיעזרו לגולש לפתור חלק מהבעיה שהוא מחפש אליה פתרון, אם תדאגו לזה יהיה ללקוח קל ונוח להחליט להשאיר פרטים אצלכם ולרצות לשמוע מכם עוד.

הצגה ברורה של הדברים

תציגו את השירותים שלכם בצורה הכי ברורה איכותית ומקצועית שאתם יכולים להציג אותם, אם תדאגו לכך שהדברים יהיו ברורים, כתובים נכון, ויתנו מענה לשאלות, הגולשים ידעו הרבה יותר טוב עם העבודה איתכם תהיה מועילה ואם זה מה שהם מחפשים וככה הם יבואו אליכם יודעים חמים.

הנעה לפעולה ברורה

הדבר הכי חשוב שיכול להיות אצלכם בדף נחיתה או באתר, זה הנעה לפעולה ברורה, זה יכול להיות כפתור לטופס בהדר, כפתור ווטצאפ בצד כמו שיש פה, וטופס ברור שקל למלא, לגולש יהיה יותר קל להשאיר אצלכם פרטים וככה כמות הלידים תעלה משמעותית.

לסיכום:

כמו שאמרתי, יכולים להיות המון סיבות לגולשים לרצות להישאר בדף נחיתה או באתר, אבל מה שנתתי לכם פה, זה הסיבות העיקריות שיגרמו ללקוחות להשאיר אצלכם פרטים, להפוך לליד חם, ולבסוף להיות הלקוח החדש לכם.

אהבת את המאמר? אשמח אם תבחר/י לשתף אותו!

אולי יעניין אותך גם..

יצירת קשר

מלאו את הטופס והשאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.