בלוגס

איך בדיוק בנוי דף נחיתה ממיר ואיכותי
בשיטה שנקראת "שיטת הפירמידה"

"שיטת הפירמידה" היא שיטה שעזרה לי לבנות ללקוחות שלי דפי נחיתה ממירים ואיכותיים, השיטה נקראת ככה בגלל שהיא בנויה בצורה פירמידלית שעוזרת לי לתכנן את הסדר שהאתר בנוי והיא כמו משפך שיווקי.

מסך הפתיחה

האזור הראשון בדף: מסך הפתיחה, מסך הפתיחה צריך להכיל את הדברים הבאים: לאן הגעתי? (איזה עסק זה) ומה מיוחד פה? (הבידול של העסק) זה יעזור להבדיל את הדף נחיתה מהמתחרים באותו תחום ולגרום לגולש להבין שהוא גולש בדף נחיתה יוצא דופן.

הצגת השירותים

אחרי שהצגנו מסך פתיחה מרשים ואיכותי, האזור השני יכיל את השירותים שאתם מציעים, שלגולשים יהיה יותר ברור במה אתם מציעים להם והאם הם בכלל צריכים את זה.

תוצאות, פרויקטים, והמלצות

באזור השלישי בדף הנחיתה שלנו, נתחיל הציג את הפרויקטים שעשינו, את התוצאות שהבאנו ללקוחות שלנו, והמלצות שהלקוחות אמרו עלינו בין אם זה בסרטון, תמונה של הודעה, או ציטוט שלהם., זה יעזור לכם ליצור אמון אצל הלקוחות שלכם בכם ובמוצר/השירותים שלכם.

מי אנחנו?

באזור הרביעי נציג מי אנחנו ואת הניסיון שיש לנו בתחום, כי בסופו של דבר הגולשים קונים את מי שמאחורי המוצר גם, באזור החמישי והאחרון, זה האזור שהגולש הכי חם כי הוא הגיע עד ללמטה והוא הבין כל מה שאנחנו עושים, אז באזור הזה נרצה שיהיה הנעה לפעולה וטופס השארת פרטים.
טיפ בונוס: תוסיפו כפתור סטיקי ווטצאפ כמו שיש פה משמאל שלכם.

לסיכום:

לחמם את הקהל שלכם מהרשתות החברתיות באמצעות דף נחיתה יכול לעזור לכם לסגור עסקאות יותר בקלות, לקבל יותר לידים ולעשות יותר כסף, שאני בטוח שזה מה שכולנו רוצים בסופו של דבר.

אהבת את המאמר? אשמח אם תבחר/י לשתף אותו!

אולי יעניין אותך גם..

יצירת קשר

מלאו את הטופס והשאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם.